JÄTTELEGO

Ibland blir det bara kärlek vid första ögonkastet när man ser något fint. Dessa stora legoklossar i form av fiffiga förvaringslådor fick mitt hjärta att slå ett extra slag när jag såg de för första gången. Blev tipsad av en vän om den här sidan där de gigantiska legoklossarna finns till ett bra pris så det sa klick klick efter att vi hade bestämt oss för vilka färger vi vill ha. Vit? Svart? Limegrön? Ljusblå? Inte det lättaste…

 

I väntan på att Elliot blir lite större och att klossarna kommer att fyllas med lego så får de agera förvaring åt diverse leksaker så länge. Är alldeles toppen med tanke på att vi har inrett vårt tredje rum som kontor då vi vill njuta av att ha Elliot nära oss ett tag till.

 

Stora lilla killen som för övrigt har börjat sova i sin spjälsäng (som har stått klar väldigt länge) efter att hela lilla familjen har sovit i vår 160 cm breda säng i nästan tre månader. Lite separationsångest hade vi allt men han sover som en prins i sängen vilket känns skönt i mammahjärtat.

 

Idag var vi på mysig mamma-bebis-dejt med söta Vilmer som är tre månader äldre än Elliot. Gissar att de två små kommer att ha en hel del kul tillsammans och även hitta på ett eller två bus. =)

 

Ta hand om er fina ni, kram från mig! ♥

Bild: Privat © - Valet föll till slut på en stor vit legobit och en mindre ljusblå.


Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Åh, en till Vilmer, så roligt!



Jag älskar också legobitarna och det är just det med färgval. Suck!



Vår sötnos låg i sin spjälsäng för första gången i natt. Mellan 23 och 4 sov han fint i den och sen vaknade han och var hungrig och då sov vi vidare i stora sängen! Vi har också bara en 1,60 säng och hunden ligger alltid där, så det blir trångt!



Kram till er!

2011-05-11 @ 22:07:03
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Ulrica

Härligt med gigantiska legon! Det gör livet spännande! :D

SÖT Elliot är och ser att han har vuxit mkt nu. :D

KRAMAR på er tre!

2011-05-11 @ 22:36:49
URL: http://ulricainorrland.blogg.se/
Postat av: caroline

åhh dom där är jätte fina, vi brukar alltid beställa julkklappar på hiko då dom har så bra pris på allt!



hoppas att ni börjar trivas här uppe nu, för mig tog det nästan 3 år men det är säkert skillnad för er som flyttar hem!



ha det bra kram c

2011-05-12 @ 18:17:19
URL: http://tankaripite.blogg.se/
Postat av: anness.se

Dom är superfina och roliga. Jag har faktisk köpt en vit och en gul till min dotter. Hiko är toppen, bra priser och mycket att välja bland.



Kram Anne

2011-06-09 @ 00:06:34
URL: http://www.anness.se/blog
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv funderat på att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-19 @ 01:24:25
URL: http://smsalåna.nu

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0