NATIONALDAGSFIRANDE

De fina magnetsiffrorna från danska Sebra som Elliot fick i 1-årspresent har varit lite av en favorit idag. 

En finklädd nationaldagsfirare!

Ikväll känns byxorna aningen trånga och magen lite rundare efter en hel dag kalasande i trevligt sällskap.

Först brunch på en av stadens restauranger med våra nyfunna vänner ett par hus bort. Sedan någon timme senare fick Elliot tjej- och middagsbesök av söta T tillsammans med sin mamma och pappa. Vi vet sedan tidigare att de två trivs bra i varandras sällskap och idag var inget undantag. Det utdelades ett antal pussar dem emellan!

Att varje ålder har sin charm är verkligen sant. Visst kan jag ibland tänka tillbaka och sakna tiden då man kunde pussa de pyttesmå fötterna med spretiga tår, det mysiga knorrandet och att få ha en varm liten kropp sovandes tätt, tätt emot min egen. Men utan att jämföra några perioder ur Elliots första levnadsår så uppskattar jag denna tid otroligt mycket. Han är en fantastisk och underbar liten kille som sprider mycket glädje. Han är lugn, trygg och otroligt kärleksfull! Och kärleken till vårt älskade lilla hjärta är större än någonsin! ♥

Kram från mig!

Kommentarer
Postat av: Paula

Hur söt får man vara?! :)

Fina magnetsiffror btw,

aningen snyggare en de färggranna i plast jag kommer ihåg från min egen barndom...

Fortsatt trevlig helg!

Kram, Paula

2012-06-09 @ 19:10:28
URL: http://paulaspalats.blogspot.com
Postat av: Kattis

Så vackert beskrivet, känner precis samma. :)

2012-06-11 @ 13:48:22
URL: http://www.kattisdagar.se

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0