EN NY FAVORITTAPET

Tapeten STOCKHOLM från Designmäklarna. Ni kan även se en glimt av Elliots nya matta Elite från Golvabia i färgen silver.

När jag fick se den fina tapeten STOCKHOLM av Anna Viktorsson från Designmäklarna slog mitt hjärta ett extra slag. Kanske för att den får mig att minnas våra underbara år i Stockholm, Hagaparken som vi har spenderat många timmar i men framför allt det som är förknippat med den tid då vi gick i väntans tider och vårt älskade lilla hjärta till slut kom till världen. Den kommer absolut att hamna på en vägg här hemma!

Den mjuka och väldigt sköna mattan är från Elliots rum. Pappan i familjen hade ett krav när vi valde mellan en uppsjö av olika modeller - att Elliot skulle kunna köra bilar eller bygga lego utan några problem. Vi valde därför en matta med kort lugg (8 mm) samtidigt som den är riktigt mjuk att leka på, även med bara ben. Så fort de sista listerna runt fönstret har kommit på plats ska ni få se fler bilder från hans rum.

Nu ska jag passa på och sjunka ner framför SVT Play och titta på Född 2010 innan Elliot vaknar.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: mallaching

Ska bli kul att se det färdiga rummet. Ni tar väl "före" bilder också? :)

2012-04-11 @ 22:01:34
URL: http://mallaching.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0