MR JUNIOR SPRATTEL

Försök och fånga mig på kort mamma om du kan!


Okej då, jag ger mig!

Att få till skarpa kort på Elliot är numer ingen lätt match. I den lilla kroppen finns en himla massa energi och än mer upptäckarlust och nyfikenhet på världen runt omkring honom. Månaderna har verkligen runnit i väg och vår lilla kille har nu hinnit bli lite drygt sju månader och här hemma är det full fart.

Han har nu lärt sig att både sitta ordentligt, att gå från den ålande krypstilen till att krypa runt på sina små knän (att barnsäkra här hemma är nu ett måste) och nu senast att börja resa sig upp mot allt han får chansen till.

Är inte helt lätt för mammahjärtat alla gånger att släppa på tyglarna och låta han utforska sin omgivning, framför allt inte när han har lärt sig konststycket att resa sig upp. Men sen är det bara så fantastiskt vilken resa de små får uppleva under sitt första levnadsår och hur mycket han har utvecklats under dessa månader - från en liten groda som ofta låg och snarkade på våra magar till den goa killen han är idag med allt sprattel i kroppen och bus i blicken.

Nu ska jag gå och pussa på min lilla sovande prins! En stor kram! ♥

Kommentarer
Postat av: mormor

Den goaste "slingerbulten" i hela världen, pussa honom från mej också!

2011-09-29 @ 07:26:06
Postat av: Kattis

Han är så otroligt söt er grabb! Såna där tofflor blev jag sugen på, ska kika in i butiken, tack för tips!

2011-09-30 @ 00:31:59
URL: http://www.kattisdagar.se
Postat av: persuasive essay

Oh, your baby is so nice! It's a boy unless I'm mistaken!


Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0