HEJ TOMTEGUBBAR OCH PEPPARKAKOR

Mamma säger att vi ska titta in i kameran, men...

... på ett, två och tre tittar vi bort! Är du med Piff? Absolut, du då Puff?

Okej då, ett kort kan jag väl vara med på!

Idag har jag sett årets första, och så klart finaste, tomte och pepparkaksgubbe! Och som bevis har jag några kort även om de flesta blev alldeles för suddiga i det norrländska mörkret som snart råder. 

Har länge haft fixa julkort på min to-do-list och ikväll har jag äntligen kunnat bocka av den punkten med hjälp av personliga tryckta designade kort från denna sida. Smidigt var det också!

Tack för grattishälsningarna vad gäller vårt husköp! Ska så klart hålla er up-to-date! Nu har min kära sambo gjort en kopp te som jag ska sjunka ner i soffan med. 

Ha en fortsatt skön vecka, kram kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Dessi at [Home and desire]

Åh. Du kommer säkert bli supernöjd med korten! Vi köpte våra inbjudningskort och tackkort till dopet där, kanonfina! :)

2011-11-23 @ 22:26:41
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: essay papers

Is it something worth photographing. I don't find anything particularly interesting here.

2011-11-28 @ 00:59:00
URL: http://custom-essay.ws/index.php

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0