EN LITEN KAMERATJUV


Åh, vad är det här för spännande? Vad händer om jag rycker i det lite grann?


Lilla kameratjuven som även är boven bakom de suddiga bilderna. 

Denna heta dag har spenderats i skuggan under ett träd i stadens mysiga park tillsammans med söta Vilmer och mamma F. Skönt att få komma undan solens varma strålar (och stadens gator som börjar fyllas med alla små fotbollsspelare som kommit hit för landets näst största fotbollsfest) för ett par timmar och få lite behövlig svalka, inte minst för de små.

Väl hemma blev det sedan en skön luftning av lilla rumpan (inklusive två kissblöta handdukar) och jag hann även med att fota några bilder av det mer privata slaget innan den lilla kameratjuven låg på rygg och fick syn på det spännande kamerabandet. Vips så blev det väldigt skakigt.

Lagom till klockan åtta hade den lilla kameratjuven somnat gott och själv rattade jag in Sommar med Ernst. Vilket fantastiskt ställe han har hittat även i sommar och som alltid ska det bli spännande att få följa förvandlingen av magasinbyggnaden.

På tal om hus och husvisningar så har vi hunnit med tre visningar av funkishuset från 60-talet varav en tillsammans med besiktningsmannen. Vi har inte lagt något bud men (mest jag) kan inte riktigt släppa tanken om det ännu. Det finns  mycket potential med huset!

Fredag i morgon och sista arbetsdagen för min kära sambo, sen väntar många lediga veckor tillsammans. Passar på att önska er redan nu en underbar fredag, kram på er! ♥


Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Så mysigt! Han ser stor ut nu! :)



Kram!

2011-07-01 @ 00:11:56
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: caroline

åhh vad söt han är er lilla elliot! jag håller på att längta ihjäl mig efter vår lilla son..... förstår att du inte kan släppa huset riktigt... det har som du säger verkligen potencial! var det mycket att anmärka på enligt besiktningsmannen? kram och ha en bra helg!

2011-07-02 @ 07:22:59
URL: http://tankaripite.blogg.se/
Postat av: Bella

Vilken söt liten kameratjuv du har hemma hos dig :)



Hur har det gått med huset? Vill ni gå vidare?



Hoppas du har en toppenhelg



Kramar Bella

2011-07-02 @ 20:04:23
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Kikan

Vilka härliga bilder. Min lillskrutt har oxå börjat dra i saker :) Kram Kikan

2011-07-10 @ 19:42:09
URL: http://hemmahoskikan.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0