ATT SKRIVA ETT FÖDELSEBREV

Gårdagen fick bli en bloggfri söndag då det under veckorna tenderar att bli några timmar framför datorn. Istället passade vi på att pyssla med diverse saker här hemma, blev en kortare promenad (än lördagens) i solskenet och kvällen avslutade vi sedan på allra bästa sätt – framför solsidan med mätta pitepalt-magar.

 

Det börjar nu vara hög tid att skriva det så kallade födelsebrevet och skicka in det till BB Stockholm där vi har listat oss för prioriterad plats. Även om både jag och Mr M känner oss helt lugna men väldigt förväntansfulla inför förlossningen, så vill jag skriva ner mina tankar, förväntningar och vad jag känner för icke-medicinsk v.s. medicinsk smärtlindring. Men mest av allt hoppas vi så klart att det kommer ut en frisk liten gallskrikandes och rosafärgad kille (eller tjej om ultraljudet spelade oss ett spratt) som är redo att möta en massa nya äventyr i denna värld!

 

Nu ska jag ta tag i denna nya vecka och sista dagen i januari tvåtusenelva. Det är även för övrigt sista dagen i vecka trettiosju då vi i morgon går in i vecka trettioåtta, det börjar bli spännande det här! =)

Kramar till er alla! ♥

Bild: Privat ©

Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Åh, så spännande! Skönt att ni känner er lugna. Här är det tvärtom, både jag och min sambo är supernervösa. Jag är extremt smärtkänslig, och funderar på hur det egentligen ska gå... Jag tänker dock positivt, på ett eller annat sätt går det!



Ha en härlig vecka!

Kram Dessi

2011-01-31 @ 18:23:33
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Engla

Skitsnygg blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2012-03-19 @ 00:33:47
URL: http://hemförsäkringidag.se

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0