SNÄLL RESTEN AV ÅRET

En liten sneak-peak (och dålig belysning) på årets julkort som vi beställde från Print with wings.

Medan M åkte och tittade på norrlandsderbyt har jag suttit och klistrat igen årets julkort som vi fick levererade från Print with wings samtidigt som en och annan pepparkaka slank ner. Eller det var nog snarare mer än ett par stycken, så många att jag förmodligen håller mig snäll resten av året.  

Att fånga Elliot på kort i pepparkaksutstyrseln var svårare än svårast. Ibland kan man tro att vårt älsklingshjärta har myror i brallorna och dessutom extra långa teleskoparmar. Men som tur är så har vi en hel bunt med finfina bilder som passade alldeles perfekt på årets julkort, tagna av denna duktiga tjej. Och i sängen ligger just nu den finaste pepparkaksgubben och sover, så utstyrseln kommer till användning den med. 

Önskar er ett bra avslut på denna vecka, fredag i morgon! Och för vår del blir det mormor-mys hela helgen så jag gissar att det är någon som längtar lite extra efter att det ska bli helg!

Kram Maja! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så sant! Kör försiktigt!

Mormor

2011-12-02 @ 06:57:58
Postat av: caroline

Förra året skippade jag julkorten... men iår har jag lyckats med ett!



Här hemma pyntar vi och myser på då vi kommer fira jul här hemma med både min och Mickes familj! har ni börjat fundera på dagis? kramis c

2011-12-05 @ 18:07:48
Postat av: Sofie

Vilken fin blogg du har!! =) Julkorten ser underbara ut!

Jag blev helt kär i träleksaken från Åhlens! Måste genast in till stan imorgon, hoppas hoppas de finns kvar! =)

Massa kramar!!

2011-12-07 @ 16:47:22
URL: http://www.sofiesida.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0