Borta bra, men hemma bäst

Nu är vi åter tillbaka i storstaden efter en helg uppe i norr med frisk luft, vackra höstfärger, god mat, sköna höstpromenader och så klart trevligt sällskap. Men oavsett hur bra man än har det borta så känns det alltid skönt att sätta nyckeln i dörren till sitt eget. Och framför allt att på kvällen få krypa ner i sin egen säng...

Nästa gång vi ses blir i slutet på oktober då jag, min syster och mamma ska ha en riktig tjejhelg tillsammans med bland annat Ladies Night, förmodligen en del shopping och en massa tjejprat. Det ser vi alla fram emot!

 

Har hunnit med en hel del denna eftermiddag efter att vi kom hem - resväskorna är uppackade, veckans middagar är planerade och kylen är påfylld med mat. Köpte även med oss lite goda ostar och kex som vi ska njuta utav framför den spännande valvakan. Mitt intresse för politiken är generellt sett rätt svalt, men det är en absolut självklarhet att lämna min röst och självklart hoppas jag att ”rätt” block vinner!

 

Ha en fortsatt skön söndagskväll! Kram på er! ♥

Bild: Privat © - Helgen har bjudit på en hel del regn men även strålande sol.

Kommentarer
Postat av: razzel

Så fin du gjort din blogg! Stilfullt!!

2010-09-19 @ 21:51:31
URL: http://www.hemmahosrazzel.blogspot.com
Postat av: Maria

Låter som ni haft en toppenbra helg uppe i norr. Men håller med dig, det är så härligt att få komma hem igen och få sova i sin egen säng.



Vilken fin bild du bjuder på. Ha en forts trevlig vecka. Kram Maria.

2010-09-20 @ 18:52:03
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0