Det stundande bröllopet

Nedräkningen till helgens bröllop har börjat. Tiden har verkligen rasslat till från det att jag i slutet på sommaren satt och gjorde förslaget till deras bröllopsinbjudning. Och nu är det äntligen dags! Ska verkligen bli roligt att få vara med och få se de bli herr och fru B.

 

Det mesta från min sida, förutom lite småpyssel, är färdigt vilket är skönt. Vågar dock inte visa upp några bilder eller avslöja några detaljer här på bloggen innan bröllopet då jag vet att den blivande bruden brukar kika in här lite då och då. Om hon däremot hinner in hit nu i veckan är osäkert då de förmodligen har ett och annat att tänka på.

 

I morgon går årets kick-off med jobbet av stapeln, i år med temat ”After Ski”. Pris till bästa utklädnad är utlovat men för min del får nog skidkläderna ligga kvar här hemma.

 

Passar på att önska er alla en trevlig fortsättning på denna vecka, ha det gott! ♥


Bild: Privat ©

Kommentarer
Postat av: DAHLARNA

Hoppas att både bröllop & kick-off blir riktigt lyckat & trevligt! Ha det så bra! KRAM!

2010-02-10 @ 23:05:04
URL: http://dahlarna.blogg.se/
Postat av: Susihus

Lycka till med både kick off och bröllop. Må bäst

Kram

2010-02-12 @ 15:12:35
URL: http://susihus.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0