Mag Bag och Ulle tofflor

Har idag njutit av en rätt sent inplanerad semesterdag denna underbara höstdag! Har ett antal dagar sparade för att framför allt få ihop en lite längre julledighet, men ibland kan det vara så otroligt skönt att ta en dag off utan att ha några måsten inplanerade.

Har dock inte legat på soffan och pillat mig i naveln utan började dagen med en lång och frisk powerwalk i Hagaparken. Passerade sedan i vanlig ordning vägen förbi Haga Slott som kronprinsessan Viktoria och hennes Daniel har börjat förbereda för inflyttning. Tänk att det ska snart ska bo en riktig prinsessa i Hagaparken!

 

Termometern visade i morse att hösten är här och kinderna var rosigt röda när jag kom hem efter drygt en timme. Har sedan städat alla vinklar och vrår här hemma så nu skiner det nästintill plus att det luktar så gott! Lovely!

 

Måste ju bara visa min älskade Mag Bag som jag vann på Inredningsauktion för någon vecka sedan, perfekt för min växande hög med inredningstidningar! Framför står Mr M: s underbart sköna Ulle-tofflor. Vi har båda ett par som används flitigt här hemma.

 

Tack förresten alla ni som tipsade om vart vi kunde hitta Molntyget! Här i Sthlm sprang vi aldrig på tyget men som någon skrev finns det att beställa från russinet. Och på tal om att springa så kämpade min storebror bra på Lidingöloppet. Tiden visade 2.33 när han passerade mål, imponerande!

Hoppas ni alla har en mysig helg framför er! Kram på er! ♥



Bild: Privat ©

Kommentarer
Postat av: FURNISH.etc inredningsblogg

Åhh Magbagen är ju sååå snygg! Vad fick du ge för den på Inredningsauktion? Vill också ha en sådan snygging! Kram Emmy

2009-10-03 @ 20:48:45
URL: http://furnish.blogg.se/
Postat av: Therese

Vilken läckerbit!!! Kunde tänka mig både en och två stycken!!!



Kram

2009-10-04 @ 08:18:32
URL: http://vittellersvart.blogg.se/
Postat av: InneoUte-Malin

Låter som en grymt skön dag. Härligt att få så mycket gjort - och ändå få lite tid över. :-)



Förstår att du blev glad för MagBag-en. SÅ fin. :-)

2009-10-04 @ 16:30:43
URL: http://inneoute.blogg.se/
Postat av: MissStorm

Mag Bag är så snygg! Kan tänka mig att du blev glad när du vann den.

2009-10-08 @ 18:36:59
URL: http://missstorm.blogg.se/
Postat av: Linruz

Älskar Magbagen vill oxå han sådan till mina tidningar.

Jag har försesten flyttat, bloggar numera på:

www.linruz.se



Kram kram Lina

2009-10-10 @ 08:10:07
URL: http://www.linruz.se

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0