Godingen Bourgie

Har som vanligt varit fullt upp på sistonde. De sista projekten på jobbet har avslutats, kontoret rensats för att sedan börja mitt nya jobb i måndags. Är mycket nytt att sätta sig in i men det känns fantastiskt roligt. Även om det är med trötta ögon jag pallrar mig upp med när väckaren ringer strax före sex varje morgon, känner jag mig tacksam över att ha ett intressant och lärorikt jobb att gå till.


Helgen och slutet på förra veckan bjöd på trevligt besök norrifrån. Ett besök avlöste ett annat och helgen avslutades med ett besök från min kära mamma och hennes sambo. Med sig hade dom ett platt kuvert som innehöll ett kort där det stod "Till godingen i fönstret...". Gissa om det var med lycka som jag hämtade ut Bourgie-lampan idag. Vet dock inte riktigt om den kommer att ta plats i fönstret eller på sideboarden. Återkommer! =)


Tack Lilla syster yster och Lite av varje som skickade vidare en utmärkelse till mig, tack och bock! Jag väljer dock att inte skicka vidare någon utmärkelse utan den går till alla Er otroligt inspirerande bloggare. Ni är en stor inspirationskälla för mig!

Bild: Privat ©

Kommentarer
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Åhh vad roligt att lampan har kommit, det ska bli kul att se den på plats! Kram på dig!

2008-09-03 @ 21:16:41
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Hildur - fixa&dona

Den lampan är en riktig favorit för min del! Vilken underbar present!!!

Postat av: anna

alskar den lampan, kopte en for ett tag sedan, ligger i ladan och vantar pa att vi skall flytta.

kram

anna

2008-09-04 @ 07:39:47
URL: http://www.londonhem.blogspot.com
Postat av: Camilla S

Vilken gullig mamma med sambo!! Kommer bli jättefint var du än ställer den!

2008-09-04 @ 08:39:01
Postat av: Stora-syster

Och hur är det med den andra lampan...om jag gissar rätt har ni nu 2 stora kartonger på golvet!? Innan du (kära vel-potta) bestämt dig för vart de ska stå/hänga har säkert ännu en kartong flyttat in, hihi.

2008-09-04 @ 20:48:45
Postat av: susihus

Snyyyyyg! Ser fram emot att få se den på plats. KRAM på dig=)

2008-09-04 @ 21:49:18
URL: http://susihus.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration & design

ÅH SÅ AVIS JAG BLIR!! :) Synd man inte har plats för en. :S Men i framtiden så... :)



Ha en mysig helg! Kram

Postat av: Evelina

Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)

2008-10-04 @ 20:48:32
URL: http://buyorsell.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0