PINE TREE STAND FRÅN DESIGN HOUSE STOCKHOLM

I helgen blev vi riktigt bordskämda av min kära mamma. Dels de fina sakerna som hon köpte till lilla hjärtat men även vi fick en riktig favorit (en av mina i alla fall) från önskelistan – Pine Tree Stand från Design House Stockholm.

 

Bloggade om denna julgransfot för redan drygt tre år sedan men har alltid tyckt att priset har varit i det högsta laget för en ”enkel” julgransfot. När vi strosade inne på NK i fredags såg vi dock att Design House Stockholm hade dessa julgransfötter på rea för halva priset. Så i stället för 1 395 kr kostade julgransfötterna 697 kr vilket känns betydligt mer överkomligt! Så skynda och fynda alla ni stockholmare som har denna julgransfot på er önskelista!

 

Den vita fina foten står nu inpackad i sin stora kartong och får stå där till dess att det är dags att återigen packa upp julsakerna (något man helst inte vill tänka på nu) i slutet på tjugohundraelva. Då ska vi inviga julgransfoten med våran allra första gran någonsin! Kanske har vi då ha en liten kille som är väldigt nyfiken på alla julgranskulor, julklappar med snöre på och övrigt julpynt!

Önskar er en skön tisdag, på återseende hoppas jag! Kram från mig! ♥

Bild: Privat © - Julgransfoten Pine Tree Stand i vit kulör från Design House Stockholm.


Kommentarer
Postat av: Paula

Vilken fin julgransfot!

Och vilket fynd samtidigt, med tanke på ursprungspriset. Jag förstår om du är nöjd ;)

Kram, Paula

2011-01-25 @ 12:22:40
URL: http://hallonmasken.blogg.se/
Postat av: Kristina - Ingen vanlig dag

Men så bra. Ja, det är nu man ska passa på om man vill göra bra julfynd helt enkelt.

/Kristina

2011-01-25 @ 16:02:23
URL: http://ingenvanligdag.blogg.se/
Postat av: Dessi - Home and desire

Vilket fynd! En riktig läckerbit är den verkligen!



// Dessi

2011-01-25 @ 21:46:54
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Dinka

Den är ju såå fin.Urbanliving hade med rea på sina för 895kr men tyvärr blev det inget köp för min del.



Kram!



2011-01-29 @ 17:15:00
URL: http://www.sannaboke.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0