POTATIS PÅ MENYN

Smakportionspremiär för vår lilla skatt. Här var det potatispuré som stod på menyn!


Vad är det för konstigt jag har fått i min mun?

Lagom till Elliots fyramånadersdag introducerade vi smakportioner för första gången. Han har sedan nacken och huvudet blivit stadigare fått sitta med i sin stol när vi har ätit middag. Han har följt varje tugga med stora ögon och har förmodligen funderat väldigt mycket på vad vi har stoppat i munnen.

Och det där med att stoppa saker i munnen har han visat att han är en riktig liten hejare på. Fingrar, händer, kläder, leksaker. Allt som kommer i hans närhet passar han på att smaka på!

Här hemma går vi och väntar och längtar efter morgondagens husvisning. Känns faktiskt väldigt pirrigt i kroppen för tänk om vi blir alldeles förtjusta i huset? 

Önskar er en fin kväll alla söta ni, kram och på återseende! ♥


Kommentarer
Postat av: caroline

vad söt han är er lilla E, vi ska ju på Ul och kolla om vi verkligen väntar en liten kille på måndag.... blir super spännande att få se han och kanske lite 3D bilder på lill skrutten.... ja cykelsfesten var super trots att det bara blev loka för min del! håller tummarna för att huset är fint.



nästa gång du är här och ser mig måste vi ju hälsa på riktigt...kram c

2011-06-15 @ 21:40:33
Postat av: Piffa o Puffa

Så söt han är er lilla son. Du tar så fantastiskt fina bilder både på barn men även inredningen. Inspirerande blogg, svårt att logga ut då det finns så mycket intressant läsning. Återkommer.

Ha en bra dag.

Kramar Anette

2011-06-16 @ 13:20:10
URL: http://piffaopuffa.blogspot.com
Postat av: caroline

jaha hur gick visningen? hur var huset? kram c

2011-06-16 @ 21:24:13
URL: http://tankaripite.blogg.se/
Postat av: Kattis

Den där underbara dynan i stolen, har du gjort den själv eller finns den att köpa nånstans? Kram & trevlig helg!

2011-06-17 @ 22:45:53
URL: http://www.kattisdagar.se
Postat av: Filippa

Hur var huset?? :)

2011-06-23 @ 09:00:43
URL: http://inspirations.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hej! Jag skulle bara vilja fråga om du skulle vilja rösta på min klänning jag tävlar med? Jag har nämligen brunnit för att designa kläder hela mitt liv och har som förkärlek just för att designa klänningar. Skulle betyda så mycket för mig!

Röstar du fem stjärnor så får du dessutom din blogg länkad i min meny tills tävlingen är avslutad, dvs i ungefär en månad. Glöm bara inte att kommentera i min blogg att du röstat. Ha det så bra och tack i förhand! <3



Här är klänningen om du vill vara snäll och rösta,

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=IH5bhwi7tfs3K9P5KuDKifGiROr5rb8zgzPDjxASQqJboYTwGW6o

2011-06-23 @ 18:09:48
URL: http://jeenlicious.blogg.se/
Postat av: caroline

jo lina lägger säkert ut nåt vid tillfälle sen.... ska bli kul att se resultatet... hon är verkligen super duktig! men vad kul angående huset då har ni inte slutit ut det iallalfall......hoppas att mötet går bra!



kram och glad midsommar/ caroline

2011-06-23 @ 22:55:31
Postat av: caroline

tack snälla för fin kommentar..... hur gick det i måndags med huset? vi är ju nyfikna om vi får nya grannar.... kram c

2011-06-29 @ 07:42:22

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0