HURRA FÖR VÅR FYRA MÅNADER GAMLA PRINS

Det verkar nu för tiden vara smått omöjligt för mig att få till någon slags kontinuitet i uppdatering av bloggen. Tänker på det ofta men tar mig aldrig riktigt för det.

 

Här i norr är allt väl med lilla familjen. Jag njuter fortfarande av alla lediga dagar tillsammans med vårt lilla hjärta som idag fyller precis fyra månader. Det står numer 68 på storlekslapparna i kläderna och att vända sig från rygg till mage är lätt som en plätt. Ibland tror jag nästan att mitt hjärta ska brista av all kärlek till vår lilla prins.

 

I veckan har vi en stor ”happening” inbokad i vår kalender då vi på torsdag ska gå på vår allra första husvisning. Ett funkishus i etagestil från 60-talet med stor potential som mäklarna i Stockholm skulle ha uttryckt sig. Återstår att se om det blir fortsättning följer.

 

Nu ska jag försöka ta mig i kragen och bli bättre på att låta er få följa med i vår vardag. Om inte annat så känns det lite roligare att föreviga dagarna med vårt senaste inköp i form av en systemkamera. Vår Canon Ixus kompaktkamera har hängt med sedan bloggens begynnelse men har nu gjort sitt efter ett platt fall i golvet.

 

Tills vi ses igen, ta hand om er! ♥

Bild: Privat ©

Elliot rullar numer över på mage så fort han bara får chansen. Den fina skallran som är perfekt att greppa för de små händerna kommer från danska favoriten Sebra. 


Kommentarer
Postat av: Paula

Vad roligt med ett inlägg!

Så stor han har blivit - charmtrollet ;)

Spännande med husvisning,

oberoende om det blir ett framtida boende eller inte!

Kram

2011-06-15 @ 14:49:06
URL: http://hallonmasken.blogg.se/
Postat av: Kattis

Vilken underbar skallra! Så duktig han är grabben, rullar runt som bara den... :) Alicia har inte förstått tjusningen med det än, hon roar sig hellre genom att smaka på saker. Och storlek 68, wow, vi har precis börjat på 68 nu... Trots att hon vägde 4,5 kilo när hon föddes! ;) kul med husvisning, håller tummarna! Kram

2011-06-15 @ 22:21:04
URL: http://www.kattisdagar.se
Postat av: Dessi - Home and desire

Åh, så fin han är! Redan fyra månader! Galet vad tiden går... Vilmer blir 8 veckor idag... 62 har vi precis gått över till. Han växer så det knakar!



Lycka till på husvisningen! :)

Kram!

2011-06-16 @ 15:15:17
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0