En ledig dag mitt i veckan

Idag får det bli en paus från allt som har med Formforum 2010 att göra. Har sett att det har visats en hel del bilder de senaste dagarna från alla vi som var med så jag antar att ni börjar få er beskärda del av rapporteringen.

 

Har njutit av en ledig dag helt fri från pendling och jobb. Hade ett läkarbesök inplanerat i morse så väckaren ringde som vanligt fastän någon timme senare. För att utesluta en urinvägsinfektion ska dom göra en odling så svar på detta dröjer någon dag. Fick dessutom verkligen stå på mig och argumentera för att få göra ett ultraljud på min njure för att säkerställa att allt förhoppningsvis är som det ska. Remissen till detta dröjer någon dag. Kan dock tycka att det borde ligga i läkarens natur att vilja gå till botten med ett problem för att åtminstone utesluta en krämpa, men denna dam i vit rock verkade inte besitta någon större drivkraft vad gäller detta.

 

Hann även förbi pappersaffären på väg hem från mammaträffen för att köpa med mig lite papper och ett kuvert hem. Den senaste timmen har jag därför suttit och pysslat med att göra ett kort till Mr M som på fredag fyller 30 år. Vad som döljer sig i ”paketet” får ni däremot vänta med att få veta då det inte är helt omöjligt att han tittar in här. Kan dock säga att det ryms i det platta kuvertet… =)

 

Nu ska jag passa på och vila en stund, den lilla grodan förbrukar en hel del energi!

Kram på er! ♥

Bild: Privat ©

Kommentarer
Postat av: Nanna

Hoppas att du blir frisk snart! :)

2010-10-17 @ 21:24:34
URL: http://nannashem.blogspot.com
Postat av: Trondlilly

Great site, keep up the good work!

2011-03-01 @ 12:48:34
URL: http://trondlilly.blog16.com

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0