FREDAGSMYS OCH DEJT MED EN LITEN PRINS

För ganska precis en vecka sedan födde våra solna-pite-vänner sin lilla prins Vilmer. Ikväll har vi äran att äntligen få träffa den lilla killen som vi är väldigt nyfikna på. Vi har sedan dom berättade någon gång i april att dom skulle bli föräldrar fått följa och se magen växa sig ett antal storlekar större, känna killens lilla hickningar och en och annan hård kroppsdel som ibland har putat ut. Så nu längtar vi verkligen efter att få se vem det egentligen är som har gömt sig där inne i drygt 9 månader.

 

Innan kvällens bebismys så har jag lovat min kära sambo att maten (fredagsgott och lättlagat i form av tacos) ska stå klar på bordet när han kommer hem runt sex. Tack vare min planerade läkartid på KS Solna (som det för övrigt inte blev något av men som jag tar en annan gång då jag med mina gravidhormoner bara blir upprörd när jag tänker på det) så klev jag genom dörren här hemma redan efter fyrasnåret med en matkasse i släptåg. 

Bäst att direkt sätta igång så att jag håller vad jag har lovat, ska först bara skruva på lite skön musik här hemma för att ladda upp mina näst intill obefintliga kocktalanger.

Ha en underbart skön fredagskväll, kram från mig! ♥

Bild: Privat © - En liten liten Cult-tomte framför ett par dagsfärska Hyacinter.


Kommentarer
Postat av: It's a house

Härligt med bebismys!!! Vi ska också få snusa bebis i helgen, värst är ju bara att man längtar ännu mer efter sitt eget lilla pyre!



Ha en skön helg!

2010-12-03 @ 18:18:25
URL: http://www.itsahouse.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0