Fjärde advent

De senaste veckorna har verkligen rusat iväg och då jag har haft mycket att stå i har tiden att sitta framför datorn några längre stunder varit knapp.

 

Nedräkningen till vår julledighet har börjat och resan norrut närmar sig. På onsdag sätter vi oss i bilen för att avverka närmare 80 mils körning längs kusten. Sen ska vi njuta av drygt en vecka uppe i norr tillsammans med familj och vänner innan vi återvänder till storstaden.

 

Blir ett spännande nytt år för oss båda vad gäller jobb. Jag jobbar mina sista dagar i min nuvarande grupp för att efter nyår påbörja en ny tjänst. Känns riktigt spännande även om det är lite vemodigt att skiljas från gruppen. Lyckligtvis sitter dom bara ett stenkast från min nya arbetsplats så om saknaden blir för stor kan jag snabbt hälsa på dom.

 

Idag har vi spenderat några timmar på stan för att köpa de nästsista klapparna. Har ett ärende i morgon efter jobbet till min favoritaffär i Uppsala, sen har vi bockat av alla julklappsinköp från listan!


Nu ska jag krypa till sängs för att läsa om bland annat Prinsessan Madeleine i nya numret av Elle innan det är dags att blunda. Om jag inte hinner kika in här något mer före jul- och nyårsledigheten vill jag önska er alla en riktigt god jul & ett gott nytt år! Kom ihåg att vara rädd om varandra! Kram på er! ♥


Bild: Privat © - Innanför detta vita papper ligger min julklapp till mitt hjärta och väntar. Vad som döljer sig där inne får ni se efter jul. Både papper, snöre och stjärna kommer från Lagerhaus.


Kommentarer
Postat av: mamma

God jul, och välkomna hem! Kör försiktigt, alla som är efter vägarna, kom hellre sent än inte alls!

Vi längtar efter er!

2009-12-21 @ 07:36:57
Postat av: InneoUte-Malin

Vilket fint paket hjärtat får :-)

2009-12-21 @ 13:38:41
URL: http://inneoute.blogg.se/
Postat av: Inspirera Mera

Vad fint inslaget paket!

Ser fram emot att få träffa er efter jul. God Jul på er! Kram Sandra & Tommy

2009-12-23 @ 02:22:10
URL: http://inspireramera.se
Postat av: Lallis

En riktigt härlig fortsättning på julen önskar jag dig.

Kram Lallis

2009-12-26 @ 20:38:39
URL: http://knasigamamman.blogspot.com
Postat av: Camilla

Hoppas du hade en härlig jul, och hoppas du får en glittrande fin nyårsnatt! Gott nytt år!



Ja, jag ser verkligen fram emot en anställning. Kommer säkert sakna pluggandet, men en lön och exakta arbetstider lockar mer. :)

2009-12-31 @ 08:41:09
URL: http://www.camillasnyahem.se
Postat av: Inspirera Mera

Gott nytt år gumman!

Kram Sandra

2009-12-31 @ 10:08:24
URL: http://inspireramera.se

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0