Fräscha handdukar och nytt till handfatet

Badrummet är det "rum" hos oss som hör till de mindre roliga. Är inte större än att bara det allra nödvändigaste ryms och alla lösningar är verkligen standardlösningar. Med tanke på detta får man försöka göra så gott man kan och med lite piffiga detaljer blir det hela lite trevligare.   

Finns många inspirerande bloggar att besöka och en som jag ofta och gärna besöker är Cult Designs blogg. Är helförtjust i deras produkter och när jag såg tvålpumpen och tandborstmuggen på bloggen blev jag helt...KÄR =)
De som tidigare prydde vårat handfat hade ramlat ner några gånger för mycket och var minst sagt inte så dekorativa längre. Så när vi var på stan tidigare idag tittade vi förbi på Mias Lustgård, som har ett stort sortiment av Cult Designs produkter, och där fanns dom och fick självklart följa med hem! Passade även på att köpa nya svagt limegröna handdukar och badlakan på Hemtex som hade 50 % rabatt. Nu känns det genast lite mysigare...
  
Tandborsthållare och tvålpump
Bild: Privat ©

Kommentarer
Postat av: Mia

Kul med nåt nytt i badrummet! Mina cerisa handdukar blev åxå jättebra, särskilt med den nya Lush-tvålen bredvid =)
Kram

2007-08-13 @ 22:49:13
Postat av: Dinka

Hej du!
Känns som vi har samma intressen och för att inte tala om kärlek till Cult. Jag väntar på att få köpa tvålpumt och tanborste hållare...men de har inte fått in den här hemma ännu.
Ha det bra!

2007-08-16 @ 20:19:14
URL: http://diinka.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0