PROJEKT ORGANISERING

Eftersom jag går hemma och skrotar om dagarna till dess att lilla hjärtat kommer till världen så har jag en ”to-do-list” med sånt som man sällan hinner, eller orkar, att göra då de flesta av dygnets timmar vanligtvis går åt till jobb. Högst upp på denna lista har organisering och rensning av vår klädkammare stått då det snart flyttar in en liten krabat här hemma med ett förvånansvärt stort bagage. De senaste veckorna har den lilla golvytan i klädkammaren täckts av både babyskydd, babygym, babysitter, badbalja etc. och det har varit knappt framkomligt att hämta våra kläder på morgonen.

 

Idag tog jag mig till slut i kragen efter många dagars uppladdning och nu tolv timmar senare är det äntligen klart. Lilla hjärtats alla pinaler har nu sin givna plats och vi kan återigen spegla våra fötter (om man nu vill det) eller hämta en tröja på morgonen utan några problem.

 

Nu är dagens krafter slut och sängen stundar alldeles precis i denna stund. Zzzz… God natt och sov gott! ♥

Bild: Privat ©

Kommentarer
Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Snyggt jobbat, det är så skönt med ordning och reda.

2011-01-20 @ 00:36:53
URL: http://www.inspireramera.se
Postat av: Caroline

Du ser ut att ha fått bra ordning på prylarna. Buggans kartonger är så smarta med att man ser vilken färg det är på topseten i kartongerna. Jag hade/har en tendens att samla på mig några stycken, hihi.

2011-01-20 @ 11:58:15
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0