En inbjudan till bloggträffen Formforum

För några veckor sedan trillade det in en inbjudan till bloggträffen Formforum som bland annat Trendgruppen är med och anordnar. Är ett gäng duktiga inredningsbloggare som har blivit inbjudna och av någon anledning är jag en av dessa även om jag inte skulle kalla min blogg för en ren inredningsblogg utan mer en livsstilssblogg med ett stort intresse för inredning. Men självklart tackade jag ja till denna inbjudan!

 

I veckan damp agendan för dessa två dagar ned och bland allt roligt som händer så är besök inplanerade på exempelvis Orrefors, Happy Homes i Barkarby, IKEA samt föreläsning med Stefan Nilsson och Jon Eliason. Sen sist men inte minst så ska vi alla få sova en natt på Scandic Malmen vilket bara det känns som en lyx!

 

Idag fick jag plaska fram i mina nya gummistövlar då det har varit ett riktigt oktoberrusk. Däremot blev arbetsdagen kortare än vad jag hade tänkt. Har de senaste dagarna känt en smärta från och till som börjat i ryggen och strålat fram mot buken och ner mot ljumsken. Har varit uthärdligt de andra dagarna men idag visste jag inte riktigt vart jag skulle ta vägen för att jag hade så otroligt ont. Självklart går tankarna direkt till vårt lilla hjärta om han verkligen har det bra där inne men jag börjar misstänka att det är en njursten som spökar. Någon som har varit med om detta under en graviditet?

 

Nu ska jag sjunka ner i sängen och ladda batterierna inför den sista arbetsdagen på veckan, lovely! Kram på er! ♥

Bild: Privat ©

Kommentarer
Postat av: Camillasnyahemem

Åh vad roligt att du ska gå! Jag blev också bjuden men kunde inte gå i år heller, verkligen trist då Jon Eliason är en klar favorit! Så hade det ju varit skoj att träffa andra bloggtjejer också. Ska bli skoj att läsa om den hos er andra. :)



Javisst måste det ha varit ett måndagsex? Så ogröna fingrar kan väl ändå ingen ha? =/ Haha!

2010-10-07 @ 22:42:02
URL: http://www.camillasnyahem.se
Postat av: malin

det låter som att du börjar känna av foglossning kanske?

2010-10-08 @ 06:57:18
Postat av: Anna

Hej,

Jag är oxå inne på att det är foglossningar du känner. Jag har haft mycket känningar av det denna graviditet och det är både nere i ryggslutet och i ljumskarna som det gör ont.



Lycka till med din fortsatta graviditet! Jag hoppas just nu att min ska vara slut snart, har snart gått en vecka över tiden.....

2010-10-08 @ 08:59:13
Postat av: Linruz

Hoppas att allt känns bättre och att du och magen mår bra.kram Lina

2010-10-08 @ 10:14:42
URL: http://www.linruz.se
Postat av: Nanna

Vad roligt att du har fått en inbjudan!!!



Glöm inte ta hand om dig o bebben! Stora kramar!

2010-10-08 @ 16:53:59
URL: http://nannashem.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0