En underbar helg

Vi är precis hemkomna från en underbar helg uppe i Umeå hos min älskade älskade syster med familj. Är alltid så förbaskat tråkigt att åka därifrån om jag får uttrycka mig i klartext och önskar innerligt att avståndet mellan oss kunnat vara kortare. Däremot är jag fantastiskt glad över att ha en så underbar storasyster som alltid har varit en stor förebild för mig!

 

Vi har verkligen njutit av tiden som getts och helgen har bland annat bjudit på fantastiskt god mat, lite shopping, lek och bus med G goding och mys med lillebror som snart fyller 2 månader. Passade även på att träffa goda vännerna som även de är alldeles för långt bort.

 

Har dock börjat känna mig lite rosslig i halsen och frusen i kroppen så kvällen blir en lugn tv-kväll med förhoppning att jag känner mig piggare i morgon.  Har nämligen en lång vecka med fullspäckat schema på jobbet framför mig.

 

En stor kram till er! ♥



Bild: Privat ©

Kommentarer
Postat av: mamma

Skönt höra att ni hade en mysig helg, synd att vi inte hann träffas men vi kommer snart. Krya på dej!

Kramisar

2009-11-08 @ 21:09:06
Postat av: HUSnrNIO

Låter som en riktigt toppenhelg. Hoppas du slipper sjukan och får en bra start på den nya veckan.

2009-11-09 @ 09:03:31
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: InneoUte-Malin

Vilken liten sötis! :-)



Visst är det trist att ha sina nära och kära långt bort. Man för försöka träffas extra intensivt när man väl ses.



Krya på dig!

2009-11-09 @ 09:31:03
URL: http://inneoute.blogg.se/
Postat av: Susihus

Hoppas att du kryar på dig

Kram

2009-11-10 @ 13:38:10
URL: http://susihus.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration & design

Vilken UNDERBAR bild! Man blir varm. :)

Kram

2009-11-11 @ 15:35:40

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0