PÅSKEN TJUGOHUNDRATOLV

En skidtur på Stor-laisan i Laxnäs, Tärnaby.

En trött kille i fjällpulkan!

Mat smakar aldrig så bra som utomhus.

Påsken har vi firat med våra kära vänner i deras nybyggda fina fjällstuga i Anja Persson-land. Strålande sol, ett par minusgrader och perfekt snö för diverse utomhusaktiviteter. Påsken tjugohundratolv kan inte annat än sammanfattas med ordet perfekt!

Elliot har förutom att provsmaka om snön i fjällvärlden smakar som den här hemma, sovit gott i fjällpulkan, premiäråkt bob (var absolut en favoritaktivitet) och ätit väldigt dyra våfflor på det fantastiskt vackert belägna fjällhotellet i Laisaliden.

I almanackan kan vi kryssa över denna underbara fjällvistelse. Från den första maj står det sen helt plötsligt pappaledigt för pappan i familjen, vilket innebär att jag ska börja jobba efter att ha fått vara i stort sett varenda vakna minut med Elliot sedan hans födelse. Det får bli extra mycket mys och många pussar dessa sista veckor!

Önskar er en skön fortsättning, kram från mig! ♥

Kommentarer
Postat av: Kattis

Låter helt fantastiskt! Jag ska börja jobba i augusti, har faktiskt en del ångest, skulle utan problem kunna vara hemma några år till. Eller varför inte få ett par ungar till nu och slippa jobba? ;) hoppas jag känner annorlunda bär det väl är dags att jobba. Kram

2012-04-10 @ 14:23:23
URL: http://www.kattisdagar.se
Postat av: Erika

Vilken härlig helg ni verkar ha haft! :D Sköna tider!

2012-04-10 @ 15:34:39
URL: http://erikasharmoni.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0