EN LUGN STUND

Indisk mjölkning, kram och glid, tumtryck och I love you – Igår fick jag lära mig den första delen av babymassagen tillsammans med de fina mammorna och de söta bebisarna från mammagruppen.

Vi fick allra först lära oss att be om lov och det blev en mysig och rofylld stund som Elliot verkade uppskatta väldigt mycket. Däremot var det aningen tröttsamt för de små då de en efter en slocknade i barnvagnen när vi rullade från Familjens Hus. I morgon står del två på schemat och det ser vi förmodligen alla fram emot.

 

Idag har det varit skiftande väder här i norr med både strålande sol och regntunga moln. Morgonpromenaden (som snarare blev en förmiddagspromenad då Elliot passade på att ta sig en riktig sovmorgon) hann blöta ner oss rejält innan vi var hemma så resterande del av dagen har vi spenderat inomhus med både mys och bus.

Elliot ligger i detta nu och sover sin eftermiddagslur under den fina och mjuka filten Funnymals från Klippan Yllefabrik som han fick i present av lilla kusinen C i samband med hans ankomst till världen. Själv ska jag passa på att krypa upp i soffan och bläddra igenom nya numret av Mama med en kopp te innan lilla hjärtat har laddat sina batterier och vaknar.

 

Ha en riktigt skön fortsatt tisdag, kram från mig! ♥

Bild: Privat ©

Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Så mysigt med babymassage! Det ska vi också gå på sen! :)



Kram Dessi

2011-05-18 @ 00:03:19
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: caroline

halloj!!!! kika in på hemnet idag!!!!! kram c

2011-06-01 @ 13:28:17
URL: http://tankaripite.blogg.se/
Postat av: Towe

Hej! Grattis till fina lilla pojken! Sjalv ar jag mamma till 6 mander gamla tjejen Dixie. Helt underbart, ellerhur? Vilken fin blogg, harliga bilder. Sa glad att jag hittade hit! Trevlig helg! towe.

2011-06-03 @ 21:42:07
URL: http://www.towe-anders.blogspot.com/
Postat av: caroline

tycker huset ser super ut! visst tomten är kanske inte den bästa men grannarna runt om väger upp!



träffade din fina svägerska igår, då kanske ci ser er på området snar!!! kram c

2011-06-14 @ 22:40:31
URL: http://tankaripite.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0