HEJ DÅ LÄGENHETEN

Veckan innan Elliot föddes fick Mr M klart med jobb uppe i norr och vi fick plötsligt väldigt mycket att stå i då han ska tillträda sin nya tjänst redan den första april. Förutom att ny bostad skulle ordnas så skulle även vi bestämma oss för vilken mäklarfirma som skulle få vårt förtroende för att sälja vår nuvarande lägenhet. Och så mitt upp i allt vår fina skatt som var på G.

En mäklare hann vi få besök av innan vattnet, helt oväntat, gick på lördagskvällen den tolfte februari. De andra två mäklarna hade vi bokat in på alla hjärtans dag men vad som hände då vet ni ju så dessa var bara att ringa och omboka från i stort sett förlossningsrummet.

Med en ny familjemedlem och nyss hemkomna från BB utgjordes därför premiärbesöket inte av några kära familjemedlemmar utan av två mäklare. När vi sen bestämde oss för vilken mäklarfirma och mäklare som var den rätta för oss blev det snabba puckar med en light styling här hemma, fotografering och ett antal lägenhetsvisningar. Tack och lov gick det mesta på räls och lägenhetskontraktet är nu sedan en vecka tillbaka påskrivet av en lägenhetsköpare som vill flytta in redan från den första april. Hurra!

Önskar er alla en skön onsdagskväll, kram från mig! ♥

Bild: Privat © - Prospektet och en pärm innehållandes bland annat överlåtelseavtalet på lägenheten som är vår i drygt en vecka till. 


Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Så skönt att allt gick vägen med lägenheten! Då blir det snart flytt?



Kram Dessi

2011-03-24 @ 21:13:16
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Maria

Hejsan,



Jag har läst din blogg ett tag, kommer inte riktigt ihåg hur jag kom hit, men jag har nog aldrig lämnat någon kommentar. Det var lite lustigt för jag och min sambo hade tänkt att åka och titta på just den lägenheten! Er lägenhet tydligen. Vi tyckte den var jättefin men den låg inte riktigt där vi ville så vi kom aldrig för oss att gå på visningen. Det hade ju nästan varit lite lustigt för både min sambo och jag är från Piteå. :)



Vi letar fortfarande efter den där perfekta lägenheten men jag håller tummarna att vi snart hittar den.



Lycka till med flytt och grattis till er söta son.



Vänliga hälsningar

Maria

2011-03-24 @ 21:22:26
URL: http://mariaemb.blogspot.com/
Postat av: Tess S

Skönt att det gick så snabbt.

2011-03-25 @ 06:05:30
URL: http://istla.se
Postat av: Susihus

Stort GRATTIS! Va härligt med ny familjemedlem och flytt och allt. Må bäst

Kram

2011-03-25 @ 09:21:39
URL: http://susihus.blogg.se/
Postat av: Caroline

Vad skönt att det gått så snabbt att få lägenheten såld!:)



Ha en fin dag!

2011-03-25 @ 09:47:14
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0