Sutteräng med stil

När jag låg och bläddrade i senaste numret av Plaza Interiör upptäckte jag till min glädje ett reportage från min hemstad Piteå och från denna bloggerska som har det så snyggt hemma. Tyvärr är det länge sedan bloggen uppdaterades men för den som vill se mer av deras välrenoverade hus kan hitta lite fler bilder. Helt i min smak!

 

I dag har vi legat i ryggläge i stort sett hela dagen vilket känns som att det var precis vad jag behövde. Vi hade höga ambitioner i morse då vi hade bestämt oss för att promenera Djurgården runt vilket är så otroligt vackert nu i hösttider. Sen ändrade vi oss till att ta en kortare promenad i Hagaparken men uteslöt även detta och till sist slutade det med en promenad till ICA för att fylla på kylen inför den kommande veckan. Vi har fortfarande några rätter kvar från Linas matkasse att tillaga så vi behövde inte göra någon större matplanering för veckan. Men lite frisk luft fick vi och även ett gäng apelsiner och avokados som jag äter som aldrig förr.

 

Nu ska jag röja upp lite här hemma innan jag återgår till ryggläge i soffan! Ha en skön söndagskväll, en stor kram! ♥

Bild: Privat ©

Kommentarer
Postat av: Tess : Istla.se

Oh måste köpa tidningen och få läsa lite mer.

2010-10-04 @ 06:29:48
URL: http://istla.se

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0