Kappahls nya babykollektion Newbie

Har upptäckt på sistonde att det är långt ifrån lika kul att köpa kläder till mig själv och min växande mage som till vårt lilla hjärta. Däremot har vi fått en hel del fina kläder i små storlekar som ser nästintill oanvända ut från både min och Mr M: s syster (perfekt då de båda har pojkar) så grodans garderob är så gott som komplett för den allra första tiden.

Men denna underbara grå kabelstickade skapelse (Coverall som den så vackert kallas) från Kappahl och deras nya babykollektion Newbie kunde jag helt enkelt inte motstå när jag fick se den i tidningen Mama. Den ligger nu i grodans garderob och väntar på att få börja användas!

Blev en sjukdag hemma idag med då jag inte riktigt känner mig frisk ännu. Brukar vara bättre att stanna hemma en extra dag och samla krafter än att börja jobba för tidigt, risken är bara att förkylningen aldrig ger med sig om man inte ger kroppen en chans att vila. Men i morgon blir det återigen jobb för min del och mest längtar jag faktiskt efter att få komma ut och få lite frisk luft i mina lungor efter tre dagar i ryggläge inomhus. Sängkläderna har jag slängt i tvätten och täcket och kuddarna ligger för närvarande ute på vädring, nu får det vara nog med sjukstuga här hemma!

Kram på er! ♥

Bild: Privat © - Fotade uppslaget i det näst sista numret (tror jag?) av tidningen Mama.


Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Den är så fruktansvärt söt den kabelstickade overallen. Har försökt hitta den till vår myra, meb varit slut där jag varit tyvärr. Ser du den någonstans så hojta gärna till =)



Hoppas du får en mysig kväll, kraaaam

2010-11-04 @ 19:25:22
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Stämningsfullt

Så fin och mysig overall!

Skönt att du är på bättringsvägen :)

Kram Vanja!

2010-11-04 @ 21:12:50
URL: http://www.stamningsfullt.blogspot.com
Postat av: It's a house

Oh ja, jag fastnade också för den och skulle inhandla en igår men då var den tyvärr slut här... Supersöt var den verkligen!

2010-11-05 @ 10:48:56
URL: http://www.itsahouse.blogspot.com
Postat av: Maria

Ja visst känner man sig så snygg då glasögonen immar igen så fort man stiger in på en affär i värmen, man ser inte ett smack! Så skönt att slippa detta besvär, tyckte glasögonen bara var ivägen och till besvär. Väldigt skönt att slippa dom, med tanke på att jag haft dom sedan jag gick i sexan. Man känner sig som en ny person :-) Jag kan varmt rekommendera denna laserbehandling! Det är värt varenda öre.



Ha en bra helg. Kram Maria.

2010-11-05 @ 15:24:41
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0