ETT SNABBT NÅLSTICK

Vad roligt att ni tyckte om min mage-debut här på bloggen trots det lustiga kortet i grodperspektiv med gigantiska fötter. Kanske vågar jag mig på att visa en eller två till bilder med magen i vädret för er när jag nu har "gjort premiär”. Under mellandagarna har vi dessutom ett spännande möte inbokat med Lina, alias Kitchenbloom, och ni som brukar följa hennes blogg kan förmodligen redan nu lista ut vad detta handlar om. Om hon lyckas få några snygga *pip* på oss (vilket jag inte tvivlar en sekund på) så ska jag absolut dela med mig utav dessa med er.

 

Idag hade jag mitt läkarbesök inplanerat på KS Solna för anti-D profylax och denna gång stämde kallelsen som den skulle. Ett snabbt stick i rumpan och förhoppningsvis ska jag nu inte utveckla några antikroppar mot lilla hjärtats röda blodkroppar om vårt blod skulle komma i kontakt med varandras. På köpet fick jag även lite frisk luft och solljus då jag promenerade både dit och hem, i snigelfart.

 

När jag kom hem möttes jag av det nya numret mama innanför dörren innehållandes bland annat en lång intervju med vackra Karin Jihde. Mr M är borta hela kvällen då de idag har verksamhetsutveckling med en avslutande middag. Ska därför passa på att göra lite helgfint här hemma och sen som belöning sjunka ner i soffan och läsa mer om Karin, deras söta lilla Alice och tvåan som är på väg.

 

Ha en riktigt skön tordagskväll, på återseende. Kram så länge! ♥

Bilder: Privata © - Hade hunnit bli mörkt innan jag var hemma vilket är det sämsta ljuset när man ska fotografera. Tips, någon?


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 36

Åh tack! Nej nu är det inte länge kvar :D Kramar

2010-12-09 @ 19:14:39
URL: http://madeleines.se
Postat av: Mickan

Tjusig mage på inlägget nedan, myys!



Det tycker jag absolut att du ska göra! Riktigt smarrigt:) Kram tillbaka!

2010-12-09 @ 19:38:22
URL: http://miickan.blogg.se/
Postat av: Paula

Usch för nålstick :( Men vad gör man...

Hoppas kvällen var till belåtenhet även om Mr M var borta!



Svar: Jag använder mig av Marli Glöggkoncentrat, men jag är nästan säker på att det inte säljs i Sverige (jag bor nämligen i Finland) men Saturnus glöggkoncentrat borde ju fungera lika bra. Annars rekommenderar jag verkligen glöggtårtan i dessa tider!

2010-12-09 @ 21:55:51
URL: http://hallonmasken.blogg.se/
Postat av: Zandra

Tack Maja för din kommentar för ett tag sen och stort Lycka Till med magen! :-)

Trevlig Helg!

Kram Zandra

2010-12-10 @ 15:14:22
URL: http://lillalallas.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0