En underbar höstdag

I morse vaknade vi upp till en underbar höstdag med strålande sol och nästintill klarblå himmel. Efter en sen frukost med morgontidning på köksbordet, begav vi oss ut till det kungliga Djurgården med mätta magar .

Tanken var att gå Djurgården runt för att sedan äta lunch på Rosendals trädgård. Tyvärr var det många med oss som ville njuta av en lunch denna lördag i den charmiga trädgårdsmiljön. Vi hade däremot ingen lust alls att stå och köa länge så vi nöjde oss med en riktig långpromenad istället. Några småpauser gjorde vi däremot för att föreviga denna underbara höstdag!

Ikväll känner vi oss riktigt nöjda med att bara ligga i soffan. Medan Mr M sitter bänkad framför fotbollsmatchen har jag bland annat passat på att börja med tvåtusenåtta års album! Tvåtusensju års bilder har vi redan hunnit bläddra igenom några gånger.

En stor kram till er! ♥

Bilder: Privata ©

Kommentarer
Postat av: Linruz

Underbara höstbilder.

Här sitter maken bänkatd och kollar bollen rulla runt han med.

jälv slötittar jag lite, läser tidning och bloggar.

ha en fortsatt fin kväll.

Kram Lina

2009-10-10 @ 21:31:14
URL: http://www.linruz.se
Postat av: Camilla(s nya hem)

Jag gjorde samma sak som Lina här ovan, småkollade och bloggade. Men F*N att vi förlorade, grrrrrr! Jaja, nu ska jag lägga det bakom mig. :)



Jättefina bilder, vilken kanondag! Hoppas du får en lika trevlig söndag!

2009-10-11 @ 09:22:51
URL: http://www.camillasnyahem.se
Postat av: Mia

Vilka mysiga höstbilder! Låter som ni hade en toppenbra dag.



Kram Mia.

2009-10-11 @ 16:31:48
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0